۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

یک مسابقه : از چه طنابی استفاده می کنید و چرا؟


طناب مهم ترین بخش هر زنجیره ایمنی در حین صعود است. به زبانی دیگر طناب حافظ جان صعود کننده است. اگر تمام میانی ها از جا کنده شوند این طناب است که بعنوان آخرین و مهم ترین ابزار باید به خوبی ایفای نقش کند.

شما از چه طنابی استفاده می کنید و چرا آن را انتخاب نموده اید؟ از یک طناب خوب چه انتظاراتی دارید؟
نظرات و دلایلتان را برای ما بنویسید. چه بصورت کامنت و چه بصورت ایمیل. لازم نیست تنها از محصولات  ما استفاده کنید. برای ما تمامی نظرات مهم است.
برای  سه نفری که جامع ترین متن را برای ما ارسال کنند جوایز مناسبی در نظر گرفته ایم.

مهلت شرکت  20 آذر ماه.





Mojtaba Javadieh من دوست دارم طنابم سبک باشه نرم باشه پوسته ی مقاومی داشته باشه و....
برای صعود های بلند من از طتاب یک دوم استفاده می کنم که فعلا مدل کبری از ب آل رو ترجیح می دم .البته این طناب ها مشکل تاب خوردن یا پیچیدگی رو دارن
صعود های کوتاه تمرینی رو با مدل فلش و اترنیتی از ماموت . این طناب ها استهلاک پایینی دارن
اما طناب جوکر طناب مورد علاقه ایه اکثر ملاک های یه طناب ایده آل رو داره مخصوصا برای صعود های اسپرت

Sasan Khademi man ham hamisheh yk tanab 7 mil dakhel kolam daram vali aksaran toy mosabeghat az tanab astatik estefadeh mikonen chom dar hengam pandol feshar kamtari be sherkat konandeh miad va aksaran 9 mil beal estefadeh mikonan

Hadi Taban از طناب استاتیک تاپ ورک ب.آل برا کار روی طناب و 9.5 دینامیک گلدن برا سنگ نوردی و یخ وبرف

Nima Shah Mohammadi edlinger

Leila Rabiei من طناب ندارم :(

Reza Shahriyari من همیشه یک حلقه طناب 11 ب.آل رو همراه دارم

Farshad Shafiei man az "Top Gun 10.5 Golden dry" estefade mikonam chon bishtar sang kar mikonam va tarjih midam az Grigri baraye hemayat estefade konam va ba tanabe 9.7 mamoolan grigri khoob amalkard nadare. vali khob hala k gharare Grigri2 biadesh dar nazar daram az tanabe saboktari mese "Joker 9.1" estefade konam bekhosoos ke tamameghabeliatae tak tanabo nim tanabo 2reshtaro dare.

Arash Ne در حال حاضر من یک طناب تک رشته ب.آل دارم. قطر 10 میلیمتر و از نوع خشک شونده (گلدن درای) که بیشتر برای مقاصد برف و یخ یا سنگنوردی تهیه کردم. انتخاب تک رشته به دلیل وزن و هزینه کمتر بود وگرنه دوست داشتم نیم طناب بخرم. خرید بعدی من طنابهای جدید یونیکرن ب.آل خواهد بود که برای مقاصد غارنوردی مناسبه و فعلا خلاء وجودشونو حس می کنم

Mehrdad Malek Afzal man az tanab (CMC 13mm ,full static ,rescu line )estefadeh mikonam`,be dalil inke man mamoolan sakhreh navardi nemikonam ,balke free climbing az tanab mikonam,va ba yad az tanabi estefadeh konam ke kesh nayad (kam kesh biyad)va in tanab ha kamtar az 2% kesh miyad ,ke farghesho ba tanabaye digeh makhsoosan tanabayeh dynamic tooye ertefae 200 metr be bala mibinim ,in tanab too 200 metry 6 metr kesh miyad va tanabayeh dynamic too 200 metry 16 ta 20 metr kesh miyad ,ke dar moghayeh oftadan khayli farghesheh,,,,,,,,,,,,,,,,,
dalil digayeh estefadeh az in tanab ine ke zarfiyat in tanab 4000 kg hast va dar moghayeh ezterari mitooneh had aghal vazn 6 nafar ro tahamol koneh


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر