۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

توضیحاتی در مورد لوازم تقلبی با نام PETZL


احترام به انتخاب و ایمنی مصرف کننده نهایی و عملکردی مطابق با خواسته های او همواره جزو سرفصل های منشور کاری پتزل بوده و هست.

انتخاب آزاد حق طبیعی خریدار و مصرف کننده است. او می تواند با بررسی بهترین انتخاب را از دیدگاه خود انجام دهد.

فروش لوازم PPE   دارای ضوابط خاصی است و تولیدکنندگانی نظیر PETZL   به خاطر وجود این مقررات محصولات خود را از طریق  شبکه ها ( نمایندگانی) عرضه می کنند که شرایط و توانایی رعایت این ضوابط را داشته باشند.

نمایندگان پتزل در سراسر جهان باید در کلاس های ویژه که توسط پتزل برگزار می شود با موفقیت  شرکت کنند – عملکرد این نمایندگان بطور منظم و دوره ای بازبینی می شود.

هدف اصلی این سختگیری از طرف PETZL  بسیار ساده است: لوازم PPE با جان کاربر ارتباط تنگاتنگی دارند و PETZL  هیچ گونه کوتاهی در این مورد را نمی پذیرد.

تمام لوازم PPE فروخته شده توسط PETZL   داری شماره اختصاصی تولید هستند که هنگام فروش به نمایندگان این شماره در تمامی مدارک ذکر می شود و با این شماره می توان هم از اصالت ابزار مطمئن شد و هم توسط نرم افزار PPE که توسط PETZL   ارائه می شد استفاده از ابزار و عمر مفید آن را کنترل نمود.

طبیعتا لوازمی که خارج از این چرخه وارد بازار شوند دارای گارانتی نیستند – ممکن است تقلبی باشند و PETZL  هیچگونه مسئولیتی در برابر کیفیت و کارایی آن ها ندارد.

در این مورد خاص صورت مسئله بسیار ساده است شرکت PETZL  بصورت رسمی اعلام نموده است که تنها ابزار را از طریق نمایندگان رسمی خود عرضه می کند و به کاربران هشدار داده نمونه های تقلبی بسیار مشابه آن در بازار وجود دارد.

لطفا این لینک را در سایت رسمی پتزل ببینید:


این دیگر به انتخاب کاربر بر می گردد که اگر مایل است که از ابزار این شرکت استفاده کندد آن را از چه منبعی تهیه کند؟ و 
طبیعتا مسئولیت هر مورد بعدی  بر  عهده خود او خواهد بود!


توجه استفاده کنندگان را به این مورد نیز جلب می کنیم اگر لوازم اصل پتزل را حتی از جای دیگر - ایران و یا خارج از ایران - خریداری کرده اید شرکت کوه ویسی به عنوان نماینده رسمی پتزل موظف به ارائه خدمات و پشتبیانی  انجام گارانتی آن است.




چندی پیش شاهد بودیم چاقو هایی کاملا مشابه با چاقو های پتزل وارد بازار ایران شد. کپی کار های چینی همان طور که BMW  را بصورت BMVV   کپی می کنند نام PETZL  را PTZEL نوشته بودند.

چاقو ابزاری نیست که جان کاربر را مستقیما به خطر بیاندازد اما لوازمی نظیر یومار و کرول چرا!

ضمن احترام به تمامی واردکنندگاه و فروشندگان لوازم کوهنودری و PPE در ایران از کاربران این لوازم درخواست می کنیم ابزار خود را با مطالعه و بررسی کافی و رعایت راه کار های پیشنهادی تولید کننده اصلی خریداری نمایند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر